*پاسخنامه های درسی استور بلاگ

پاسخنامه های درسی و گفت و گوی سوالی را با ما تجربه کنید.استوربلاگ این بار با ایده ای نوین آمد. پاسخ های بروز سال را با ما داشته باشید. WWW.STOR33.BLOGIX.IR

پاسخ فعالیت صفحه 112 علوم هفتم

شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که درباره سیستم گوارش پرندگان سوالاتی در ذهنتان ایجاد شده و یا درباره آنچه شنیده اید و خوانده اید دچار تردید بشید و سوالات متعددی را در ذهن خود بپرورانید.

در ادامه  این بخش از وبسایت تخصــــصی پایه هفتم "پاسخنامه استوربلاگ" برایتان پاسخ بخش فعالیت اول صفحه 112 علوم را قرار دادیم.

 

Document

فعّالیت

لوله گوارش در جانوران گوناگون از بخش های متفاوتی تشکیل شده است. شکل روبه رو لوله گوارش پرنده ای را نشان می دهد. لوله گوارش این پرنده چه تفاوت هایی با لوله گوارش ما دارد؟

 

پاسخ:  لوله گوارش پرندگان کوچک تر بوده و دارای چینه دان و سنگ دان نیز می باشد.

 

✅ به پایان سوالات فعالیت اول صفحه 112 علوم تجربی هفتم رسیدیم، اگر سوال یا پیشنهادی در این رابطه دارید آن را از قسمت نظرات از ما بپرسید. همچنین برای مشاهده گام به گام سایر صفحات کافیست عبارت موردنظر را در منوی جستجوی سایت تایپ نمایید کنید.سعی کنید عبارات تایپ شده به صورت کلی تر باشد تا از مقدار حاصل آمده بهتر یافت شود. برای مثال علوم ، ریاضی و... یا از بخش "آرشیو موضوعک ها" پاسخ مورد نظر را بیابید.

در صورت نبودن ، با ما درمیان بگذارید تا در سریع ترین موقع بارگذاری گردد!

امیدوارم که از این پست راضی و بهترین کاربرد را برایتان داشته باشد.

ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد